miercuri, 27 ianuarie 2010

Aberez pt ca pot:)

Sunt un copil...Azi mi-am spart capul..si ma doare..si doare tare, atat de tare incat am plans..Si de aceea am voie sa aberez..Imi permit..
Mi-e dor de Bogdan ( da un dor din acela dramatic)...Si de Radu un pic..iar de iubita nici nu mai zic..Abia astept sa vina sormea acasa...Am vorbit cu mama azi si mi s-a facut dor sa beau lapte cu miere si scortisoara..Maine merg la karaoke sper...
Vreau sa ploua sa alerg desculta...vreau vara sa ma intind seara pe o patura si sa privesc stelele..vreau munte si liniste...Poate cineva sa imi ia durerea de cap? Asa de tare doaareee:((
Imi vreau copilaria inapoi..Sa cad si sa ma lovesc dar sa fie cineva acolo sa imi zica : "uite pup si trece"..Vreau sa vina bunica sa imi povesteasca despre trecutul ei..Vreau sa il pup tare tare pe bunicul si el sa zica : "lasa-ma mama ca ma sufoci"..Vreau sa prind pe cineva de mana si sa fugim in lumea mare si sa ni se piarda urma...Vreau sa pap portocala ( si am portocala in geanta de la Bogdan)..Vreau sa imi inveseleasca cineva ziuaaa...Vreau altceva..Vreau o minune!
Vreau multe dar nu primesc nimic...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu