marți, 3 februarie 2009

Special post!

Buna dimineata, Sunshine!
Am facut ochisori,acasa la mine, in patutul meu...Dar parca nu as fi eu.Ma simt ca mama.E ciudat ca dimineata m-am trezit si am facut exact aceleasi lucru pe care le face mama zilnic..Imbatranesc in mod sigur..
De sambata m-am transformat in "zana surprizelor"...Am surprins pe toata lumea cateodata voluntar,cateodata involuntar...Azi vreau sa sa ii fac o supriza unei persoane foarte importante din viata mea..Stiu ca imi citeste blogul cu regularitate si probabil continutul acestui post e unul la cre nu se astepta:)..
Draga Habibi,
De ce tu dintr-atatea persoane care se perinda prin viata mea? Simplu,precis si corent (exceptand stilul academic, si fara accentul care iti displace atat de mult)
  • Pentru ca ne-am petrecut atatea pauze pe vale
  • Pt ca vorbim la telefon mai mult decat ar fi normal:))
  • Pt ca esti acolo cand am nevoie de un sfat
  • Pt ca "ce faci mah bocesti?" ne face sa radem
  • Pt ca nu faci aproape nimic fara sa ma intrebi ( suntem "the best" cand dam cu bata-n balta)
  • Pt ca bem bere cand iesim in oras ( nu crezi k ar trebui sa ne lasam totusi?)
  • Pt ca prietenia noastra nu are timp,spatiu,culoare, limite...
  • Pt ca tie ti se pare normal ce altora li se pare absurd...
  • Pt ca m-ai facut sa vin de la Iasi numai ca sa te vad
  • Pt ca tu esti "Fetitza mea:X" si eu sunt "Iubita ta"
  • Pt ca despartirile dor dar si cand ne vedem si ne imbratisam pret de cateva minute bune nimic nu mai conteaza...
  • Pt ca ma vezi si peste 10 ani cu Cristi ( si casatorita cu el...u'r kidding no?)
  • Pt ca ingerasii sunt tristutzi cand suntem departe una de cealalta (ai vazut cum a iesit soarele cand ne-am intalnit?)...
  • Si pt inca 10000000000000 de motive...
Si da, ti`besc:X!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu