duminică, 12 octombrie 2008

Viatza de studenta

Am 2 saptamani de cand sunt in iasi.Impresii, pareri,idei ar fi multe.Dupa o saptamana in care am stat in gazda, am reusit in recazari sa prind loc in camin.Luni dimineatsa la prima ora m-am prezentat la secretariatul facultatzii dupa dispozitzia de cazare apoi a urmat o intreaga tevatura.Mergi si fa poze, fa copii la buletin si mai stai si la o coada destul de lunga.Dupa 3 ore de asteptare, cu nervii la pamant, rupta de oboseala, plouata ma vad cu procesul verbal in mana.Imi iau cheia de la camera si ma duc sa imi cunosc colege cu care voi sta 1 an de zile.Urc 3 etaje, bat la usa, intru si Doamne .... Mi`am pus mainile in cap de ce dezordine am vazut in camera aceea.Norocul meu k una din tipe vroia sa faca schimb de camera asha k am ajuns la camera 63.Din nou bat la usa, intru si gasesc numai una din colege.Cam reticenta asha de felul ei, cu o privire taioasa de parca ash fi fost o intrusa.Facem cunostintza si la cateva minute usa se deschide din nou si vine o tipa micutza dragutza cu zambetul pe buze, direct la mine si se prezinta : "Eu sunt Cristina".Ne-am asezat la "un pahar de vorba", intre timp prima colega,Ionela,plecase si am inceput sa vorbim.Dupa o ora de discutzii am plecat sa imi aduc bagajul la camin.Despachetez, imi fac patul si vine si ce-a de-a teia colegutza Dana, iar seara a ajuns si Loredana.
Toate ar trebuie sa fie perfecte, sa ne intzelegem extraordinar doar ca s-au format acele bisericutze.Partea dreapta e partea nebuna si partea stanga e partea cuminte.Eu,Danutza si Cristinik suntem 3 nebuneeee.
Cum arata o zi din viatza mea de studenta?Poi dimineatza luam masa impreuna toate 3, apoi mergem la cursuri, ne intoarcem papam iar si apoi stam de vorba.Seara iesim in orash, sau ne adunam si cantam cu Danutza la chitara.Nu e seara sa nu stam in camera 69 (buktaria) sa nu radem pana nu mai putem, sau sa facem cele mai nebunesti combinatzii la mancare, sau sa ne batem cu apa in baie.Nu trece zi fara sa nu plangem de la atata ras, sau sa nu ironizam "scorpiutzele",sa nu iesim la o mik plimbare, la un nectar in Sage sau la o bere in Sundays.
Si m-am ales si cu porecla daca tot is asha de "pititica" mi-au zis fetele "Bighidica".
No..amu va pup..va mai scriu cand pot..Ii fain tare la Iasi;))
tzuk:X:* la fetili mele:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu