vineri, 22 august 2008

Vacantza!

Am revenit pt cateva ore in preajma pc'ului.Nu am murit, nu am disparut, ci doar mi'am relaxat sufletul si trupul.Am fost intr'o mini-vacantza.
Timp de o saptamana nu am stiut de nimeni si de nimic pt ca nu am vrut.Aerul linistit de munte,soarele mai bland ale carui raze se jucau in parul meu,susurul apei,cantecul pasarelelor si cerul inkrcat de stele au creat o atmosfera prielnica pt o vacantza de vis.
Acum ma reintorc in trecut.Ma duc la bunici acolo unde am copilarit,unde mi'am petrecut majoritatea verilor alergand prin curte, cazand si avand julituri la genuchi, petrecandu'mi mare parte a timpului citind o carte buna si sorbind o cana de lapte cu cacao.
Imi petrec timpul facand numai lucruri care imi plac..pt ca timpul zboara si acusi incepe facultatea!
Love to live, live brave!
Sunshine

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu