miercuri, 28 mai 2008

to late..

M`am nascut in trecut...Bineintzeles atunci eram prea mik pt a-mi da seama..Spune-mi tuh cum eram inainte sa..devin? De multe ori ma intreb daca nu cumva in ziua in care am incetat sa iubesc nu s`a intamplat ceva langa mine pe care eu nu l-am vazut sau pe care nu l-am inteles si prin ignorarea caruia m-am abandonat, fara luciditate cu totul iresponsabil, intamplarilor.Ma trezesc ca am devenit ceva aproape fara sa-mi amintesc incepututile transformarii mele... Sunt o pasare in colivia ta.Te ador shi itzi cant asta zi de zi,dar tu,uneori satul de tot ce auzi,imi pui un val negru de dispretz peste colivie shi ma faci sa tac..Ba uneori uiti chiar sa imi dai apa shi mancare dar asta nu ar mai insemna nimic pt mine daca m-ai iubi macar o clipa...Rareori se intampla sa-ti aminteshti ca,undeva, pe pervazul geamului sau in fundul camerei exista cineva...care canta doar pt tine... M-am nascut prea tarziu pentru inima ta...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu